Digital Marketing στην εποχή του κορωνοϊού
Τι πρέπει να κάνω τελικά;

Digital Marketing στην εποχή του κορωνοϊού

Είναι γεγονός ότι το Digital Marketing στην εποχή του κορωνοϊού είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο συζήτησης, με πολλές εκφάνσεις αλλά και πολλές απόψεις.

Τι πρέπει να κάνει η επιχείρησή μου αυτή την εποχή με το Digital Marketing; Πρέπει να κρατήσω ανοιχτές τις διαφημίσεις μου; Θα υπάρχουν πελάτες για να υποστηρίξω την επένδυσή μου σε μια εποχή με αρκετά εώς πολύ μειωμένα έσοδα; Αξίζει να προσπαθήσω και να επενδύσω στην επιχείρησή μου σε αυτήν την εποχή; Είναι πολλές οι ερωτήσεις, αλλά και πολλές οι απαντήσεις. Εμείς θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε κάποια δεδομένα, απαντώντας παράλληλα σε αυτές τις ερωτήσεις.

1. Έχει εφαρμογή το Digital Marketing στην εποχή του κορωνοϊού;

Ναι! Το γεγονός ότι το φυσικό σου κατάστημα σου έχει κλείσει δεν σημαίνει ότι αυτόματα χάθηκαν οι πελάτες. Υπάρχει μια τεράστια ανάταση του ηλεκτρονικού εμπορίου τον τελευταίο καιρό… (το οποίο βέβαια ούτως ή άλλως άκμαζε). Το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι το παρόν και όχι το μέλλον στις πωλήσεις. Όλες οι επιχειρήσεις με e-shop εξυπηρετούν πλέον τον όγκο πελατείας μέσα από τα digital κανάλια.

Υπάρχει μια δεδομένα υψηλή ζήτηση για προϊόντα, τα οποία οι καταναλωτές ψάχνουν. Εάν η επιχείρησή σου ακόμα δεν έχει μπει στον “χορό” της διαφήμισης και των online πωλήσεων, είναι πολύ πιθανό να πρέπει σήμερα να κάνεις το κρίσιμο βήμα και να φροντίσεις για την διατήρηση της κερδοφορίας της επιχείρησής σου. Με κατάλληλες κινήσεις αλλά και με τον σωστό προγραμματισμό, μπορείς να “αναστήσεις” τις χαμένες σου πωλήσεις, να εξυπηρετήσεις τον τεράστιο όγκο καταναλωτών, και να βγείς κερδισμένος σε μια περίοδο κακής οικονομικής συγκυρίας.

θελω να φτιαξω e-shop τωρα!

2. Υπάρχουν πελάτες για να υποστηρίξω μια πιθανή επένδυση σε εργαλεία διαφήμισης;

Ναι! Όχι απλά υπάρχουν πελάτες, αλλά με την παρούσα κατάσταση, η online αγορά προϊόντων είναι ένα φυσικό μονοπώλιο! Όλοι είμαστε (και θα είμαστε για λίγο καιρό ακόμα) αναγκασμένοι να πραγματοποιούμε τις αγορές μας από online καταστήματα. Φυσικά, είναι τέτοιος ο όγκος των καταστημάτων, που ακόμα και να έχεις ήδη ένα e-shop, πρέπει κάπως να το προβάλλεις. Χρειάζεται δηλαδή να ξεχωρίσεις από την μάζα.

Η επένδυση που θα κάνεις φυσικά στον τομέα αυτό είναι μια επένδυση η οποία, αν ακολουθήσεις την κατάλληλη στρατηγική, θα σου επιστρέψει τα έξοδα, μαζί με ένα πολύ καλό κέρδος, σε ελάχιστο διάστημα. Ο μεγάλος όγκος πελατών, σε συνδυασμό με την μονοπωλιακή φύση του μέσου για την ώρα, το καθιστούν ιδανική επένδυση! Είναι λοιπόν η ώρα και για εσένα να ξεχωρίσεις από την μάζα και να προωθήσεις αποτελεσματικά τα προϊόντα σου!

θελω να μαθω περισσότερα!

Ένα μέσο e-shop εξυπηρετεί από 150 εώς 200 παραγγελίες την ημέρα με σωστή στρατηγική στα digital κανάλια.

3. Έχω ακούσει ότι πρέπει να χαλάσω πολλά λεφτά και θέλει πολύ καιρό για να έχω τα πρώτα ενθαρρυντικά αποτελέσματα.

Όχι! Το καλό με τα digital κανάλια είναι ακριβώς αυτό! Μπορείς να δεις πολύ γρήγορα σοβαρά αποτελέσματα για την επιχείρησή σου, αλλά κυρίως αποτελέσματα που είναι μετρήσιμα. Επειδή ακριβώς όλα γίνονται ηλεκτρονικά (διαφήμιση – είσοδος πελάτη στο e-shop – παραγγελία), είναι πολύ εύκολο να διαπιστώσουμε τα αποτελέσματα των δράσεων. Τα εργαλεία που χρησιμοποιούμε έχουν την δυνατότητα να καταγράφουν κάθε πώληση που γίνεται από τις online ενεργειές μας.

Το budget που θα κληθείς βέβαια να επενδύσεις από την άλλη, είναι προϊόν έρευνας και απεικόνισης σωστών δεδομένων. Αφού κάνουμε πρώτα την έρευνα μας, σε ενημερώνουμε για το status της αγοράς βάσει κάποιων συγκεκριμένων χαρακτηριστικών. Μερικά από αυτά είναι το μέγεθος του κοινού, οι ανταγωνιστές, η κίνηση ανά κανάλι, ο όγκος ημερήσιων αναζητήσεων κ.α. Με βάση αυτά, αλλά και την οικονομική δυνατότητα σου, καταρτίσουμε ένα marketing strategy που μπορεί να οδηγήσει την επιχείρησή σου στην επιτυχία!

θελω να ξεκινησω να διαφημιζομαι!

Με σωστή στρατηγική, μπορείτε να απολαύσετε ελεύθερα το οφέλη του digital marketing, με το σωστό budget!

4. Προλαβαίνω και εγώ να μπω στο παιχνίδι αυτό ή είναι πια πολύ αργά;

Ναι! Το Digital Marketing, αλλά και γενικά οι online προσπάθειες μεγέθυνσης του τζίρου και της αυξημένης αναγνωρισιμότητας της επιχείρησής σου, δεν είναι μόνο για εποχές με… κορωνοϊούς! Το Digital Marketing είναι μια συνεχής προσπάθεια, κάτι δηλαδή σαν μαραθώνιος. Η επιλογή σωστών συνεργατών μπορεί να απογειώσει την επιχείρησή σου σε κάθε δεδομένη περίοδο, και να σου προσφέρει ένα συνεχές έσοδο από πελάτες που δεν θα συναντήσεις ποτέ!

Τα βήματα είναι απλά και περπατημένα από πολλούς πριν από εσένα. α) Δημιουργία ενός δυνατού e-shop (Διάβασε για αυτό πατώντας ΕΔΩ!), β) Κατάρτιση του σωστού marketing plan για την επιχείρησή σου και τέλος γ) απόλυτη προσήλωση στον στόχο, σαν να έτρεχες έναν μαραθώνιο. Σημασία έχει η αντοχή και η συνέπεια, όχι ο γρήγορος τερματισμός!

Όποια και να είναι η αποφασή σου στον τομέα αυτό, να θυμάσαι πάντα το εξής. Το Digital Marketing και οι online ενέργειες προβολής δεν είναι ένα “εποχικό” εργαλείο ούτε μια σανίδα σωτηρίας. Είναι μια προσπάθεια συνεχής, η οποία μπορεί να φέρει πολλά οφέλη στην επιχείρησή σου. Η πίστη στους συνεργάτες σου, αλλά και το ανοιχτό μυαλό σε νέες ιδέες, μπορεί να οδηγήσει γρήγορα την επιχείρησή σου στην κορυφή!

Τι πρεπει λοιπον να κανω τωρα;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *