Πως να ετοιμάσω το ξενοδοχείο μου
για ανάκαμψη μετά τον κορωνοϊό;

Καθώς ο COVID-19 συνεχίζει να επηρεάζει τα ταξίδια, είναι σημαντικό για τα ξενοδοχεία να εφαρμόσουν ένα σχέδιο δράσης που να αντιμετωπίζει τόσο την τρέχουσα κατάσταση όσο και τη μελλοντική αύξηση της ζήτησης ταξιδιών.

Σύμφωνα με μια πρόβλεψη από την STR και την Tourism Economics, λόγω της επιδημίας COVID-19, η ξενοδοχειακή βιομηχανία αναμένεται να αναφέρει σημαντικές μειώσεις της ζήτησης, της πληρότητας και των εσόδων ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR) το 2020. Ενώ τα ταξίδια έχουν φτάσει σε πραγματικό αδιέξοδο λόγω της επιδημίας COVID-19, η αγορά αναμένεται να ανακτήσει τη θέση της στο τέλος του έτους και αρχές του επόμενου έτους.

Με βάση την έρευνα της CBRE, από την αρχή της επιδημίας των ΗΠΑ τον Ιανουάριο του 2020, προβλέπεται ότι θα χρειαστούν περίπου 6-10 μήνες (Ιούνιος) για να ανακάμψει η ζήτηση ξενοδοχείων των ΗΠΑ. Ως εκ τούτου, οι ξενοδόχοι πρέπει να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα για να προετοιμαστούν επαρκώς για ανάκαμψη, ενώ παράλληλα να θέσουν κατάλληλες προσδοκίες και στόχους (KPI’s).

Συνολικά, το ξενοδοχείο σας θα πρέπει να εξετάσει μια τριφασική προσέγγιση μέχρι την πλήρη ανάκτηση της αγοράς κρατήσεων και ταξιδιών.

Φάση 1: Παύση Ταξιδιών & Κρατήσεων

Ενώ τα άτομα δεν ταξιδεύουν και πολλά ξενοδοχεία είναι κλειστά, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να παραμείνουν συνδεδεμένα με παλιούς και μελλοντικούς επισκέπτες. Θα το επιτύχουν μέσω κοινωνικού περιεχομένου, email και συντακτικού περιεχομένου που διασκεδάζει και προσθέτει αξία ώστε να διατηρήσει μια ισχυρή σχέση επωνυμίας.

Φάση 2: Αρχική Αύξηση Ζήτησης

Ενισχύστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ που εστιάζουν στην ευαισθητοποίηση της επωνυμίας και τροφοδοτούν νέους επισκέπτες στη διοχέτευση κρατήσεων με προσιτά Cost-per-Click και Cost-per-Mille Campaigns. Προσεγγίστε άτομα που αρχίζουν να ονειρεύονται σχετικά με την κράτηση και τον προγραμματισμό διακοπών & εξασφαλίστε μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης και ευαίσθητα μηνύματα που σχετίζονται με την κατάσταση.

Φάση 3: Ενισχυμένη Ζήτηση Ταξιδιών & Κρατήσεων

Συνεχίστε τις προσπάθειες μάρκετινγκ, μετατοπίζοντας τους στόχους σας σε lower funnel intent, καθώς και στοχεύοντας τις σωστές δημογραφικές αγορές και τις αγορές τουρισμού με τα σωστά μηνύματα και πακέτα.

Αυτό το άρθρο επικεντρώνεται στην τρέχουσα φάση ανάκαμψης ενώ το ταξίδι βρίσκεται σε παύση.
Για την πλήρη στρατηγική ανάκτησης σε όλες τις φάσεις, επικοινωνήστε μαζί μας για να φτιάξουμε
το προσωποποιημένο πλάνο ανάκαμψης της επιχείρησής σας μέσα από marketing στρατηγικές.

Τι πρέπει να κάνετε λοιπόν όσο ακόμα βρισκόμαστε στην Φάση 1; Πως θα διατηρήσετε το brand σας ζωντανό; Πως θα κερδίσετε τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας;

Λάβετε αρχικά υπόψη σας ότι είναι μια πολύ σοβαρή περίοδος. Η διαχείριση κρίσεων είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα, που μπορεί να εκτοξεύσει ή να καταστρέψει τη φήμη σας. Οι βασικές κινήσεις που πρέπει να γίνουν είναι οι εξής:

  • Σήμερα, τα ταξίδια έχουν μπει σε παύση. Μην μείνετε άπραγοι!

Σήμερα, ενώ τα περισσότερα ταξίδια βρίσκονται σε παύση, είναι σημαντικό να ακολουθήσετε τις βέλτιστες πρακτικές διαχείρισης κρίσεων. Αναπτύξτε γρήγορα ένα σχέδιο πρόληψης, επικοινωνώντας με τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες και κάνοντας σημαντικές αλλαγές στη διαχείριση εσόδων και τις ψηφιακές στρατηγικές για να διασφαλίσετε την επιτυχία. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είναι ζωτικής σημασίας να επικοινωνείτε με σαφήνεια εάν το ξενοδοχείο σας είναι ανοιχτό.

Σημαντικό είναι επίσης το πρόγραμμα πρόληψης του ξενοδοχείου σας και οποιεσδήποτε άλλες σχετικές πληροφορίες ή συχνές ερωτήσεις σχετικά με το COVID-19 στον ιστότοπό σας και σε ψηφιακά κανάλια. Είναι επίσης σημαντικό να διατηρήσετε ευέλικτες πολιτικές ακύρωσης τόσο για υπάρχουσες κρατήσεις όσο και για μελλοντικές κρατήσεις.

  • Κατανοήστε την ταξιδιωτική αντίληψη κατά τη διάρκεια του COVID-19!

Ενώ η ζήτηση ταξιδιού παραμένει χαμηλή, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για να έρθετε σε επαφή με την αντίληψη των ταξιδιωτών σχετικά με την κατάσταση. Κατανοήστε πώς μπορεί να βοηθήσει το brand σας σε αυτό, αλλά λάβετε υπόψη το συναίσθημα των καταναλωτών για τη στρατηγική ανάκτησης σας.

Σε μια πρόσφατη έρευνα για τους ταξιδιώτες στη Βόρεια Αμερική από το Fuel Travel, όταν ρωτήθηκαν ποιά είναι η πρώτη λέξη που σκέφτονται οι άνθρωποι όταν σκέφτονται το ταξίδι αυτή τη στιγμή, οι συμμετέχοντες απάντησαν με λέξεις όπως «τρομακτικό», «μη ασφαλές», «προσοχή» και «περίμενε». Αυτό το συναίσθημα ευθυγραμμίζεται με τις προβλέψεις ταξιδιωτικής ζήτησης που δείχνουν ότι η δραστηριότητα ταξιδιού δεν θα παρουσιάσει καμια αύξηση έως τον Ιούνιο. Αλλά αυτή η μελέτη ρίχνει φως σε ένα κρίσιμο ερώτημα: Πώς μπορεί το ξενοδοχείο σας να προσθέσει αξία τώρα;

  • Προσθέτοντας αξία στις ζωές των ανθρώπων και επιστρέφοντας στην κανονικότητα!

Ο COVID-19 επηρεάζει ακόμα τα ταξίδια και το ξενοδοχείο σας είτε είναι κλειστό είτε αντιμετωπίζει σημαντική πτώση των κρατήσεων. Η επωνυμία του ξενοδοχείου σας πρέπει να παραμείνει συνδεδεμένη με προηγούμενους επισκέπτες και να μοιραστεί πολύτιμο περιεχόμενο που μπορούν να απολαύσουν οι άνθρωποι ενώ βρίσκονται στο σπίτι. Δώστε τους όλο αυτό το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας, στο blog σας, στα κοινωνικά μέσα αλλά και στα email τους.

Όλα τα μηνύματα πρέπει να είναι συμπαθητικά, θετικά και συνολικά αναβαθμισμένα. Κατά τη διάρκεια μιας κρίσης, οι άνθρωποι θα θυμούνται πώς τους έκανε να αισθάνονται η επωνυμία σας, ενώ η παροχή του σωστού περιεχομένου μπορεί να ενισχύσει τη σχέση επωνυμίας-πελάτη μακροπρόθεσμα.

Εάν κάποια στρατηγική μάρκετινγκ παραμένει ζωντανή αυτήν τη στιγμή, είναι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας, με καλόγουστα μηνύματα που οδηγούν σε πολύτιμο περιεχόμενο. Εάν π.χ. το ξενοδοχείο σας επιθυμεί να διατηρήσει ζωντανές τις προσφορές, θα πρέπει να επικεντρωθεί στις προπληρωμένες αγορές για μελλοντικές ημερομηνίες διαμονής, με μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης.

Και τέλος, δεν υπάρχει καλύτερος χρόνος για να εστιάσετε το ξενοδοχείο σας στο μεγαλύτερο καλό και να δώσετε πίσω στην κοινότητα. Σκεφτείτε λίγους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να δώσετε πίσω, όπως να συνεργαστείτε με μια φιλανθρωπική οργάνωση και να επιτρέψετε στα μέλη σας να δωρίσουν στον σκοπό για να κερδίσουν πόντους επιβράβευσης ή ανταμοιβές για μελλοντική διαμονή, ή να παρέχετε δωρεάν δωμάτια σε αποκλειστική τιμή σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη.

Ακολουθούν οι 10 κορυφαίες σκέψεις που πρέπει να εφαρμόσετε τώρα ενώ τα ταξίδια βρίσκονται σε παύση και η επιχείρησή σας πρέπει να παραμείνει ζωντανή:

1. Αναπτύξτε ένα Πρόγραμμα Πρόληψης

Εάν δεν το έχετε κάνει ήδη, τεκμηριώστε ένα σχέδιο πρόληψης που προστατεύει τους υπαλλήλους και τους επισκέπτες ενώ βρίσκονται στο ξενοδοχείο σας, για να διευκολύνετε τους πιθανούς επισκέπτες και να διασφαλίσετε μια θετική, ασφαλή εμπειρία στο ξενοδοχείο σας. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι εάν το ξενοδοχείο σας είναι κλειστό αυτήν τη στιγμή, οι επισκέπτες θα θέλουν να είναι σίγουροι ότι αυτό το σχέδιο πρόληψης εξακολουθεί να ισχύει μόλις το ξενοδοχείο ανοίξει ξανά.

2. Επικοινωνία κρίσιμων πληροφοριών για τον COVID-19

Είναι σημαντικό για το ξενοδοχείο σας να επικοινωνήσει το εάν το ξενοδοχείο είναι ανοιχτό μαζί μετις τρέχουσες πολιτικές ακύρωσης. Πρέπει να υπάρχει ένα σχέδιο πρόληψης σε κρίσιμα κανάλια όπως ο ιστότοπός σας, οι τοπικές καταχωρίσεις, τα κοινωνικά μέσα και τα email των πελατών. Ο ιστότοπός σας επίσης πρέπει να εξετάζει τα ακόλουθα θέματα για να διευκολύνει τους επισκέπτες:

  • Σχέδιο πρόληψης σε πιθανό κρούσμα εντός του ξενοδοχείου.
  • Πολιτική ακύρωσης (συνιστάται παραίτηση από τέλη ακύρωσης).
  • Στοιχεία επικοινωνίας εάν οι επισκέπτες έχουν απορίες ή ανησυχίες.
  • Συχνές ερωτήσεις σχετικά με το COVID-19.
  • Πώς το ξενοδοχείο σας βοηθά την κοινότητα.

3. Εφαρμόστε μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης

Ενώ ο COVID-19 εξακολουθεί να επηρεάζει τη ζήτηση ταξιδιού, τα ξενοδοχεία πρέπει να έχουν ένα σαφές σχέδιο δράσης για την αντιμετώπιση υφιστάμενων κρατήσεων και ακυρώσεων, με μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης για υπάρχουσες και μελλοντικές κρατήσεις. Μέσω της σωστής επικοινωνίας με τους επισκέπτες που έχουν κάνει κράτηση, μπορείτε να ενισχύσετε την αφοσίωση και να ενθαρρύνετε μελλοντικές κρατήσεις.

Για υπάρχουσες κρατήσεις, ενώ το μότο “μένουμε σπίτι” εξακολουθεί να ισχύει σε όλο τον κόσμο, σκεφτείτε προληπτικά να απευθυνθείτε σε επισκέπτες ώστε να κάνουν κράτηση με προστιθέμενη αξία ή κίνητρο. Σύμφωνα με τη μελέτη του Fuel Travel, πάνω από το 50% των ερωτηθέντων είτε έχουν ακυρώσει είτε επαναπρογραμματίσει ένα ταξίδι, ενώ οι ακυρώσεις ξεπέρασαν τον επαναπρογραμματισμό κατά 4:1.

Για κρατήσεις που έχουν ήδη ακυρωθεί, ζητήστε από τους επισκέπτες να κάνουν κράτηση για μελλοντική διαμονή ή να αγοράσουν μια δωροκάρτα για το ποσό της κράτησης με ένα πρόσθετο δωρεάν μπόνους ώστε να παρακινήσετε την αγορά. Συνολικά, εάν η επωνυμία του ξενοδοχείου σας θέλει να διατηρήσει ισχυρή αφοσίωση και να ενισχύσει την εμπιστοσύνη, θα πρέπει να διατηρήσει μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης χωρίς άγχος για τουλάχιστον τους επόμενους έξι μήνες ή μέχρι το τέλος του έτους.

4. Επανεκτιμήστε την Ψηφιακή Στρατηγική σας

Ενώ τα ταξίδια βρίσκονται σε παύση, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να επανεκτιμήσετε την ψηφιακή σας στρατηγική & τα στοιχεία μάρκετινγκ. Αφιερώστε χρόνο για να ανανεώσετε τις πρωτοβουλίες και τις διαδικασίες για να ετοιμάσετε το ξενοδοχείο σας για μελλοντική επιτυχία.

Παρατίθενται κάποιες σκέψεις για ανανέωση της στρατηγικής σας μακροπρόθεσμα:

  • Ελέγξτε τα στοιχεία μάρκετινγκ. Ποια δημιουργικά ή πρότυπα πρέπει να ανανεωθούν ή να επανασχεδιαστούν; Η κειμενογραφία σας θέλει ανανέωση? Τα copies των διαφημίσεων είναι σωστά?
  • Επανεξετάστε ή αναπτύξτε μια διαδικτυακή στρατηγική αναθεώρησης και διαχείρισης φήμης.
  • Επανεξετάστε τον ιστότοπο για συνάφεια με την εποχή, αξία και στρατηγική επικοινωνίας επωνυμίας.
  • Επανεξετάστε τον ιστότοπο σε επίπεδο UI/UX, καθώς και τα στοιχεία σχεδίασης.
  • Αναπτύξτε ένα συντακτικό ημερολόγιο και ένα σχέδιο επικοινωνίας για τις επόμενες 60 ημέρες.
  • Ελέγξτε ψηφιακά εργαλεία και martech για επανεκτίμηση της αξίας που δίνουν και αποφέρουν.
  • Επανεξέταση εσωτερικών διαδικασιών για αποδοτικότητα, ROI, ROAS κ.λπ.

5. Προσφέρετε στους εργαζομένους στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να προσφέρετε μια προσιτή τιμή για τους εργαζόμενους στην υγειονομική περίθαλψη και τους εργαζόμενους υγείας, που εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο ή / και πρέπει να απομονωθούν από τα αγαπημένα τους πρόσωπα. Εξετάστε τους ακόλουθους τρόπους για να επιστρέψετε στην κοινότητα υγειονομικής περίθαλψης:

  • Προσφέρετε μια προσιτή τιμή διαμονής.
  • Προσφέρετε δωρεάν δωμάτια για διαμονή σε διαλείμματα – ρεπό.
  • Δωρίστε φαγητό από το εστιατόριο του ξενοδοχείου σε τοπικά νοσοκομεία.
  • Δωρίστε σε ταμεία ανακούφισης και ανάκτησης COVID-19.

6. Δημιουργήστε πολύτιμο και διασκεδαστικό περιεχόμενο

Το περιεχόμενο που προσθέτει αξία ενώ όλοι πρέπει να απομακρυνθούν κοινωνικά και να μείνουν στο σπίτι, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανασηκώσετε τα πνεύματα των προηγούμενων επισκεπτών που επί του παρόντος δεν μπορούν να ταξιδέψουν ή να επισκεφθούν τον προορισμό σας. Η κοινή χρήση συνταγών από τον σεφ του ξενοδοχείου σας, θεραπείες σπα στο σπίτι από το σπα του ξενοδοχείου σας και ιδέες διασκέδασης για τα παιδιά είναι μόνο μερικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να βοηθήσετε τους ανθρώπους να βελτιώσουν την εμπειρία διαμονής τους στο σπίτι.

Οι ιδέες συντακτικού περιεχομένου μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • “Cook with Our Chef” Blog Post Series: Μοιραστείτε μια συνταγή από τον σεφ του εστιατορίου του ξενοδοχείου ή ένα εμβληματικό πιάτο από τον προορισμό. Γίνετε δημιουργικοί και μοιραστείτε μια δωρεάν συνταγή κοκτέιλ ή πρόταση κρασιού που συνδυάζεται τέλεια με το πιάτο.
  • “Ημέρα Spa DIY” Blog Post Series: Βοηθήστε τους ανθρώπους να ξεφύγουν και να απολαύσουν συμβουλές σπα στο σπίτι από το σπα του ξενοδοχείου σας.
  • “Ψηφιακό Ταξίδι” Blog Post Series: Μοιραστείτε εικόνες της ιδιοκτησίας που μπορούν να κατεβάσουν και να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι ως φόντο Zoom ή ως ταπετσαρία για επιτραπέζιους υπολογιστές.
  • “Φιλικό προς τα παιδιά Κυνήγι Θησαυρού” Blog Post Series: Ιδανικό για ξενοδοχεία με μεγάλο τμήμα οικογενειακών ταξιδιών. Μοιραστείτε κορυφαία αξιοθέατα στον προορισμό του ξενοδοχείου και παρέχετε εκτυπώσιμες κάρτες για κάθε τοποθεσία. Οι γονείς μπορούν να τις εκτυπώσουν και να τις κρύψουν σε όλο τους το σπίτι, ώστε να τις ανακαλύψουν τα παιδιά.

7. Εμπλακείτε και εμπνεύστε προηγούμενους
και μελλοντικούς επισκέπτες σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Ο χρόνος που αφιερώνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει αυξηθεί σημαντικά από τότε που οι άνθρωποι απέχουν κοινωνικά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε συνδεδεμένοι με παλιούς επισκέπτες και να προσελκύσετε οπαδούς που αναζητούν εμπνευσμένο περιεχόμενο ταξιδιού και προορισμού.

  • Ζητήστε από τους ακολούθους σας να μοιραστούν φωτογραφίες από την προηγούμενη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας.
  • Μοιραστείτε εμπνευσμένες φωτογραφίες της ιδιοκτησίας ή του προορισμού σας.
  • Ζητήστε από τους οπαδούς να σας πουν την αγαπημένη τους δραστηριότητα στον προορισμό σας.
  • Μοιραστείτε εικονικές περιηγήσεις σε αξιοθέατα προορισμού.

Αυτοί είναι μόνο μερικοί τρόποι για να προσελκύσετε προηγούμενους επισκέπτες. Οι ιδέες κοινωνικών μέσων μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Σειρά κοινωνικής ανάρτησης “Ταξιδέψτε στον κόσμο”: Οι επωνυμίες πολλών ακινήτων μπορούν να προσκαλέσουν τους ανθρώπους να ταξιδέψουν στον κόσμο ουσιαστικά, κοινοποιώντας φωτογραφίες πρώτου προσώπου για κάθε προορισμό και κάτι ξεχωριστό για τον προορισμό.
  • Σειρά κοινωνικής ανάρτησης «Ο προορισμός μας, τα αγαπημένα σας»: Δημοσιεύστε μια φωτογραφία του προορισμού του ξενοδοχείου σας και ζητήστε από τους χρήστες να μοιραστούν φωτογραφίες από προηγούμενες διαμονές στο ξενοδοχείο σας και τα αγαπημένα τους σημεία σε αυτόν τον προορισμό με ένα ειδικό hashtag.
  • “Museum Tour Guide” Social Post Series: Μοιραστείτε ένα βίντεο μιας εικονικής περιήγησης ενός τοπικού μουσείου (χρησιμοποιώντας τη συλλογή Google Arts & Culture) και ζητήστε από τους χρήστες να μοιραστούν τα αγαπημένα τους εκθέματα ή κομμάτια.
  • Σειρά κοινωνικής ανάρτησης “Εξάσκηση στο Σπίτι”: Εάν το ξενοδοχείο σας προσφέρει ομαδικές δραστηριότητες ή μαθήματα γυμναστικής, δημιουργήστε προπόνηση ή εκπαιδευτικά βίντεο που οι επισκέπτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να παραμείνουν ενεργοί στο σπίτι.
  • Spotify Playlist Social Post Series: Δημιουργία για κοινή χρήση λίστες αναπαραγωγής στο Spotify με θέματα που σχετίζονται με την επωνυμία ή τον προορισμό του ξενοδοχείου. Δημιουργήστε λίστες αναπαραγωγής που μπορούν να χρησιμοποιούν οι άνθρωποι για διάφορες δραστηριότητες, όπως προπόνηση ή μαγείρεμα.

8. Μείνετε συνδεδεμένοι μέσω Email Campaigns

Το να παραμένετε συνδεδεμένοι με προηγούμενους καλεσμένους και μέλη του Loyalty Club σας μέσω email είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την ευαισθητοποίηση για το περιεχόμενο της σύνταξής σας και να παραμείνετε συνδεδεμένοι. Οι ιδέες μέσω email μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Προώθηση περιεχομένου Blog: Ενημερώστε τους συνδρομητές σας μέσω email και προωθήστε το περιεχόμενο του blog σας γύρω από δραστηριότητες που μπορούν να κάνουν στο σπίτι, όπως συνταγές, θεραπείες σπα DIY, προπονήσεις κ.λ.π.
  • “Μετατρέψτε το σπίτι σας σε ξενοδοχείο” Email Campaign: Δώστε συμβουλές που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι άνθρωποι για να φέρουν την εμπειρία του ξενοδοχείου στο σπίτι τους. Παραδείγματα περιλαμβάνουν τη χρήση παρόμοιων προϊόντων μπάνιου, κλινοσκεπασμάτων και δημιουργία μίνι μπαρ.
  • “Loyalty Members Give Back” Email Campaign: Επιλέξτε ένα φιλανθρωπικό ίδρυμα και προσκαλέστε μέλη του Loyalty Club σας να δωρίσουν και να κερδίσουν προνόμια, όπως π.χ. δωρεάν πρόσκληση για δύο άτομα για φαγητό.
  • “Επιμεληθείτε τη διαμονή σας στο σπίτι” Email Campaign: Μοιραστείτε περιεχόμενο και δραστηριότητες που επιτρέπουν στους ανθρώπους να βιώσουν τον προορισμό και το ξενοδοχείο από το σπίτι, όπως φόντο Zoom, λίστες αναπαραγωγής μουσικής, προτάσεις βιβλίων, ταινίες που βασίζονται στον προορισμό κ.λπ.

9. Εστίαση στο σωστό κοινό με προχωρημένες προσφορές αγορών

Ενώ τα ταξίδια βρίσκονται σε παύση, ορισμένα άτομα ενδέχεται να εξακολουθούν να κάνουν κράτηση για εκδρομές πολύ νωρίτερα. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, θα είναι ακόμη πιο σημαντικό για τα ξενοδοχεία να επικεντρωθούν στο πιο εξειδικευμένο κοινό με προχωρημένες προσφορές αγορών επικεντρωμένες σε ένα παράθυρο κράτησης 90 ημερών.

Σύμφωνα με τα δεδομένα πτήσεων της ADARA, οι άνθρωποι αναζητούν πτήσεις και ξενοδοχεία περίπου 90 ημέρες μπροστά. Οι στρατηγικές στόχευσης ενώ το ταξίδι βρίσκεται σε παύση περιλαμβάνουν:

  • Δεδομένα πρόθεσης ταξιδιού: Αξιοποιήστε τα δεδομένα πρόθεσης ταξιδιού για ακρίβεια σε είδη κοινού που έχουν δηλώσει την πρόθεση να ταξιδέψουν στον προορισμό σας. Στοχεύστε ταξιδιωτικούς σχεδιαστές με παράθυρο κράτησης 90 ημερών για προχωρημένες καμπάνιες κρατήσεων.
  • Στόχευση βάσει δημογραφικών στοιχείων: Εξαίρεση δημογραφικών στοιχείων που είναι λιγότερο πιθανό να ταξιδέψουν, όπως άτομα ηλικίας 65+, άνεργοι κ.λπ.
  • Στρατηγικές λέξεων-κλειδιών: Στοχεύστε λέξεις-κλειδιά επωνυμίας και προορισμού για να προσεγγίσετε είδη κοινού που είναι πιθανό να σχεδιάζουν ταξίδια. Εξαιρέστε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το Coronavirus και ακυρώσεις για να αποφύγετε την προσέγγιση κοινού που αναζητούν απλώς πληροφορίες σχετικά με την πανδημία και προσεγγίζουν πιο κατάλληλους χρήστες.

10. Ψηφιακό μάρκετινγκ επικεντρωμένο στα ευαίσθητα μηνύματα επωνυμίας

Όπως αναφέρθηκε, εάν οποιοδήποτε μάρκετινγκ παραμένει ζωντανό αυτήν τη στιγμή, είναι η ευαισθητοποίηση της επωνυμίας, με καλαίσθητα μηνύματα που οδηγούν την επισκεψιμότητα σε πολύτιμο περιεχόμενο. Εάν το ξενοδοχείο σας επιθυμεί να διατηρήσει ζωντανές τις προσφορές, θα πρέπει να επικεντρωθεί στις προπληρωμένες αγορές για μελλοντικές ημερομηνίες διαμονής, με μια ευέλικτη πολιτική ακύρωσης.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *